Het kan natuurlijk zo zijn dat je voor je bestelling of na je bestelling een vraag hebt. Hieronder hebben wij een aantal vragen van onze klanten alvast voor je neer gezet met onze antwoorden en hopelijk heb je antwoord op je vraag. Staat je vraag er niet tussen schroom niet om ons te contacten via de mail of onze telefoon nummer.

1: wanneer gaat mijn bestelling op de post? 

Wij hanteren 2 dagen met het verwerken van je bestelling. Omdat wij niet met grote voorraden werken maken wij bijna alles op bestelling. Dus de dag na je bestelling word je bestelling op maat gemaakt en op de 2de dag word deze verzonden.

2: Ik heb mijn bestelling met spoed in huis nodig, kan dit ook de zelfde dag verzonden worden?

Mocht je voor 12:00 je bestelling geplaatst hebben en is er spoed achter? contact ons eerst of wij dezelfde dag kunnen versturen. Wij proberen je zo snel mogelijk van dienst te zijn.

3: Ik heb mijn bestelling nog niet in huis en heb al wel een bevestiging gekregen dat deze verzonden is:

Buiten de regulaire dagen bezorgd postnl de dag nadat wij het pakketje op de post hebben gedaan. Het kan wel eens voorkomen wegens drukte voor de feestdagen dat het langer duurt voordat postnl bezorgd. Contact ons op tijd als je pakketje na 4 dagen nog niet binnen is. 

4: Ik ben niet tevreden over de producten die geleverd zijn wat doen jullie hieraan?

Wij houden graag onze service erg hoog en vragen je om je producten retour te zenden binnen 14 dagen na ontvangst. wij storten het aankoop bedrag binnen 5 werk dagen retour op de bestelde rekeningnummer.

5: Ik heb geen bevestigings mail gekregen nadat ik mijn bestelling heb voltooid:

Helaas kan het gebeuren dat onze bevestiging mailtjes niet overkomen. Kijk eerst eens in de ongewenste inbox of de spam box of deze daar in terecht is gekomen. Is dit niet het geval mail ons gerust of de bestelling in goede orde bij ons binnen is gekomen of om een nieuwe bevestigings mailtje.

6: ik woon in de omgeving groningen en wil graag mijn bestelling ophalen bij jullie is dit mogelijk?

Wegens het moeder zijn van 3 kids en al hun speel afspraken,sportclubjes etc maak ik op hoge uitzondering wel eens een afhaal afspraak. Omdat ik niet met voorraden werk kan er op ons huis adres geen producten bekeken worden,alleen het afhalen van het pakketje kan gerust op afspraak. Overleg van te voren eerst even op welk tijdstip dit mogelijk is.

7: Worden echt alle producten handgemaakt?

Ja met liefde maak en ontwerp ik stuk voor stuk elk haaraccessoire die wij in onze webwinkel te koop hebben. Er word niks vanuit andere landen etc ingekocht! Ieder ontwerp van Hip&Haar is een uniek handgemaakt item.